Naše kompletní služby

Všechny stomatologické služby provádíme jak pro dospělé, tak pro dětské pacienty.

Preventivní péče

Preventivní péče v naší ordinaci sestává především z pravidelných preventivních prohlídek a odborného stomatologického poradenství. Pravidelné prohlídky mají obrovskou důležitost při předcházení onemocněním, která mohou mít nepříjemné důsledky nejen z hlediska jejich léčby, ale mohou také poškodit zbytek organismu. Stejně tak podstatné je včas zachytit již vzniklé problémy ve Vaší ústní dutině a zabránit tak tomu, aby se zbytečně rozšířily. Preventivní prohlídka nebolí ani není nijak zvlášť nepříjemná – sestává především z rutinního vyšetření chrupu, měkkých tkání a parodontu. Je třeba mít na paměti, že dvě nenáročná vyšetření v průběhu roku Vám mohou ušetřit mnoho nepříjemných starostí. Zavolejte nám a objednejte si termín pravidelné prohlídky ještě dnes!

Léčebná péče

Naše léčebná péče zeširoka využívá moderních postupů a technologií. Dáváme si záležet na tom, abychom při léčbě Vašeho chrupu pokaždé postupovali citlivě a šetrně a aby byla všechna ošetření co možná bezbolestná. Zároveň však dbáme také na to, aby byl vybraný léčebný postup plně v souladu se všemi Vašimi finančními a estetickými požadavky a především – aby zvolené řešení perfektně fungovalo a vydrželo dlouhou dobu.

Záchovná stomatologie

Záchovná stomatologie je zkratkou pro všechny úkony, které provádíme při léčbě běžných onemocnění ústní dutiny nebo méně závažných úrazů. Drtivá většina pacientů k nám však chodí s více či méně pokročilým zubním kazem, který léčíme pomocí zubních výplní. Ty máme k dispozici jak z amalgámu, tak z fotokompozitního materiálu.